15 Ocak 2013 Salı

Esra'nın 1. günü

Bu sabah erken kalktım. Biraz kitap okuduktan sonra çok yakın arkadaşım olan Esrayı aradım. Kahvaltıdan sonra görüşmek üzere sözleştik. Bir saat kadar sonra beraber oturmuş hem çay içiyor, hemde dedikodu yapıyorduk ki aklıma Esranın bloğum için gardırobunu görüntülemek geldi.    Her zaman tarzını çok beğenmişimdir. Hemen işe koyulduk ben sanıyordumki bir iki poz çekicez bitecek aman yarabbim bir kombini abartmıyorum en az 20 kez filan çekmiştir. Her konuda fikri olduğu gibi fotoğrafçılık konusundada deneyimli olduğundan  kombinlerin görüntülerini Esranın gözüne bıraktım. Fotoğrafları Esra çekti ama yorulan ben oldum nasıl oldu anlamadım. Bugün o görüntüleri yayınlamayacağım sadece bana ikram ettiği çaylar ve pastanın görüntüsünü ekliyorum:) arkası yarın:)




1 yorum:

Unknown dedi ki...

himm...pasta da harikaydi ama:))