28 Şubat 2013 Perşembe

Mucize yeşil içecek

Son dönemlerde sağlıklı beslenmeyle ilgili bir sürü programlar yapılıyor bunlar arasından seçip çektiğim bir formulü sizlerle paylaşmak istedim. Sanırım geçen seneydi Trt 1 de Gülben Ergenin sunduğu Gülbence programını hiç kaçırmazdım bu sene neden yok anlam vermiş değilim. Neyse programa katılan Detoks uzmanı Gül Kaynak çiğ sebze sularını canlı yayında sıkıp ikram etti ve tadanlar çok beğendiklerini söylediler. Bende normalde sebze tüketen biri olmadığım için suyunu sıkıp deniyim dedim ve gerçekten çok lezzetli olduğunu taddım:) hem lezzetli hem sağlıklı size resminide çektim. Aslında hergün yapılsa çok iyi olur ama katı meyve sıkacağını yıkamak eziyet olduğundan ben haftada birkaç gün yapabiliyorum. Şimdiden afiyet olsun:)

Tarifine gelince 
1 Elma (ben kabukları ve çekirdeklerini ayırmadan tüm haliyle sıkıyorum)
1 limon (kabuklarını soyuyorum)
3 Kök ıspanak
2 salatalık 
2 kök brokoli
yarım demet maydanoz
yarım demet nane
yarım demet dereotu
birazda tuz



5 yorum:

Melislicious dedi ki...

böyle bişeyi bir keresinde de Sba Tümer'in programına Amerika'dan gelen bir uzman yapmıştı, çeşitlendirmek de mümkün dedi hatta. Şimdi tadını hayal edemedim ama bahar gelmeden şöyle güzelce bi yenilenmek için yapılabilir:)))
teşekkürler tarif için cnm

BOŞNAK KIZI dedi ki...

ben sebzeyi çok tüketiyorum ama yine de denicem bunu canım rengi çok güzel görünüyor :)

Lunapark Queen dedi ki...

Gerçekten lezzetli mi neye benziyor tadı, ona göre yapacağım :))

modavekokina dedi ki...

tadı gerçekten güzel ama neye benziyor dersen valla bilemedim:) mutlaka tuz ekleyin tuzsuz olmuyor

akdeniz dedi ki...

bunu denemek lazım işte
http://zoomlabakalim.blogspot.com/